sobota, 14 lutego 2015

Dziewczynka z kozą :)


Realizacja tegorocznych planów hafciarskich udaje się nadzwyczaj dobrze :)

Jeszcze w styczniu ukończyłam pierwszy większy (no, powiedzmy średni...) haft.




Zobaczyłam go w ubiegłym roku na blogu Żyrafowej, poprosiłam o wzór - za który ogromnie dziękuję! Później zresztą zauważyłam, że wzór stał się dość popularny na Pintereście...





Hafcik zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia - jest przesłodki, no i są na nim kozy, o których marzę :)




Trochę zbliżeń:











Dane techniczne:

biała polska kanwa 14
mulina DMC
wielkość: 80 x 120 krzyżyków
czas wyszywania: 13 dni, od 2 do 5 godzin dziennie

94 komentarze:

  1. Rewelacyjny obrazeczek i do tego tak króciutko się go wyszywa. Dwa tygodnie to rezultat do pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wyszywa się faktycznie dość krótko w porównaniu do innych, ale nie jest zbyt duży :)

      Usuń
  2. Miałam podobny obraze, jak byłam mała.... Śliczny haft...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie, wszystko bardzo starannie wyszyte, na obrazku tak sielsko no i te kozy... super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek od pierwszego ujrzenia wpadł mi w oko. Zachwycają mnie te szczególiki kwiatki na rękawku, kropki na chustce, kozy oczywiście też piękne..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, tak jakoś wiosną od niego powiało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft :) taki wiejski :) I jakie tempo! :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję realizacji planów :) A hafcik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft bardzo mi się podoba. Aniu, nie mogę się nadziwić kiedy Ty to wszystko robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wracam z pracy, kładę się do łóżka -bo muszę leżeć - i wtedy wyszywam :)

      Usuń
  9. Bardzo ciepły i pogodny widoczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ mnie kusi ten obrazek, jest taki delikatny u wiosenny. Świetnie, ze się na niego zdecydowałaś! Bardzo pozytywny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny hafcik i te kolory takie radosne. Fajnie, że konsekwentnie realizujesz swój plan i możemy oglądać kolejne prace. Pozostaje tylko życzyć tej kózki i jeszcze chusteczki w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ach - wystarczyłaby sama kózka, nawet bez chusteczki ;)

      Usuń
  12. Świetny hafcik - mnie się kojarzy z książką pt. Heidi, którą czytałam w podstawówce (chyba).
    Fajnie, że udaje Ci się realizować swoje postanowienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, radosny hafcik! Marzenia się spełniają,

    OdpowiedzUsuń
  14. trochę jak Czerwony Kapturek. Obrazek jest super, taki delikatny. A kreski dodają całego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kreski zawsze dodają charakteru :)

      Usuń
  15. Czyli początki dobre... Obrazeczek uroczy. Heidi czy cos w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomina mi trochę Czerwonego Kapturka... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny haft. Pierwszy raz go widzę. Ma urocze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wciąż podziwiam i podziwiam. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ cudny haft!!! Chyba go dodam do swojej listy do zrobienia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hafcik przesłodki! Bajkowy taki...
    Dobrze, że go ukończyłaś, że już jest i czeka na ekspozycję...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) niedługo będzie oprawiony - ramka już czeka :)

      Usuń
  21. Ten hafcik mi także bardzo się podoba i nawet mam go gdzieś w czeluściach swoich dysków. Niestety czeka w kolejce. Jak się napatrzę na Twoje śliczniutkie dzieło, to może szybciej zabiorę się do wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny ten obrazek! Gratuluje realizacji planów - tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafcik uroczy! Fajnie, że wszystko idzie zgodnie z planem! Życzę kolejnych sukcesów na tym polu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu rzeczywiście haft jest uroczy. Obrazek taki optymistyczny i normalnie rozmarzyłam się, bo już hasałam o tych łąkach i górach :).

    Na trzecim zdjęciu obrazek wydaje się jakby był w 3D :).

    Trzymam kciuki za realizację kolejnych postanowień :).

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda, haft jest zachwycający.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, miałam okazję widzieć różne Twoje hafty, ale ten jest cudeńkiem, bajkowy świat z dzieciństwa, motywy rustykalne ,przyjemna kolorystyka -wszystko jest całością. Naprawdę w moim guście . Przyjemnie patrzeć i patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny hafcik, przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękny... mnie też się on bardzo podoba. No i dziękuję za wzorek:) Może sobie kiedyś wyhaftuję... znaczy Julce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wyszywa się szybko, więc namawiam :)

      Usuń
  29. Aż i się kocyk na łące zamarzył :) Śliczny hafcik.
    Pozdrawiam baja

    OdpowiedzUsuń
  30. Haft cudny, sielski, przenoszący w świat dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. O, nie natrafiłam chyba wcześniej na ten wzór, hafcik jest uroczy:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, bardzo się cieszę, że mogłam pomóc :-). Cieszę się również, że Twój obrazek jest już gotowy :-) Mam nadzieję, że możliwość dodawania komentarzy odzyskałam na stałe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jeszcze dziękuję za wzór i ogromnie się cieszę, że będziesz mogła mnie odwiedzać :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje słowa :)