wtorek, 23 grudnia 2014

TUSAL 2014 po raz ostatni... i co dalej? :)


To już ostatnia tegoroczna prezentacja słoików. Widać, że w tym roku hafciarsko nie próżnowałam - udało się zapełnić aż dwa :)




Przez kilka ostatnich lat skrzętnie i z przyjemnością zbieram skrawki mulin... Do tej pory organizacją zabawy zajmowały się CyberJulka i Luna. Niestety, zostały przytłoczone nadmiarem obowiązków... czy to koniec naszej wspólnej zabawy? Mam nadzieję, że nie! :)

Jeżeli chcecie w roku 2015 bawić się ze mną - zapraszam serdecznie!



Przypominam zasady:


  1. Przygotuj szklany pojemnik (np. słoik) i wrzucaj do niego resztki powstałe podczas haftowania i wszelakiego innego rękodzieła. Można w nim umieszczać np. skrawki mulin, włóczek, resztki materiałów, papierowe ruloniki po mulinach i inne robótkowe odpadki;) 
  2. Należy go ozdobić w okresie od dnia dzisiejszego do dnia 19.02.2015 r. techniką rękodzieła bliską Waszemu sercu (w/w data jest ustalona w oparciu o datę drugiego nowiu w 2015 r., kiedy to należy zaprezentować już ozdobiony słoiczek).
  3. Przed każdym nowiem (bądź w dacie nowiu) zrób zdjęcie mulinowych i innych resztek w słoiku, a następnie opublikuj na swoim blogu w dacie nowiu (począwszy od 20.01.2014 r.). Kilkudniowe opóźnienie jest dopuszczalne.
  4. Musisz opublikować posta na swoim blogu w dacie każdego nowiu nawet, jeżeli nic nowego w słoiku się nie znalazło.
  5. Załóż nową etykietę na swoim blogu o nazwie TUSAL, abym po zakończeniu zabawy mogła z łatwością znaleźć wpisy na blogu Zwyciężczyni i zweryfikować, czy wywiązała się ona z w/w obowiązku.
  6. Osoby, które wezmą udział w zabawie, są nadto zobowiązane do wysłania do dnia 19.02.2015 r. włącznie na mój adres e-mail: ak.anek@wp.pl jednego zdjęcia o maksymalnej szerokości 1000 pikseli ozdobionego przez Was TUSALowego słoiczka na rok 2015 podpisanego Waszym pseudonimem i adresem bloga (jeżeli do tej daty nie otrzymam w/w zdjęcia, dana TUSALowiczka nie będzie mogła wziąć udziału w konkursie, o którym mowa niżej).
  7. W okresie od dnia 10.12.2015 r. do dnia 30.12.2015 r. odbędzie się na moim blogu głosowanie na najpiękniej ozdobiony słoiczek (zasady głosowania - do ustalenia). Jeżeli osoba, która wygra w konkursie, wywiąże się z obowiązku prezentowania na blogu zdjęcia słoiczka w dacie nowiu - wygra przygotowany przeze mnie upominek, jeżeli nie - zwycięży osoba, która zajęła drugie miejsce w w/w głosowaniu i wywiązała się z rzeczonego obowiązku itd.
  8. Do dnia 15.01.2016 r. ogłoszę Zwyciężczynię (możliwe kilkudniowe opóźnienie !!!!!!!!!).
  9. Osoby chcące wziąć udział w tym Całkowicie Bezużytecznym SALu winny zamieścić komentarz pod tym postem, z którego to wprost wynika koniecznie wraz z adresem Waszego bloga, na którym będziecie umieszczać TUSALowe posty.
  10. Zapisy przyjmuję do dnia 20.01.2015 r. włącznie.
  11. TUSAL będzie trwał cały rok, tj. od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. 
  12. Uczestniczki TUSALa, które wyrażą taką wolę (nie jest to obowiązkowe!), mogą po wyłonieniu Zwyciężczyni, wysłać bezpośrednio na jej adres do korespondencji własnoręcznie wykonany upominek. Raz jeszcze podkreślam, że absolutnie nie jest konieczne i uzależnione jedynie od chęci każdej z Was!
  13. Jeżeli macie taką ochotę, możecie umieścić na swoim blogu TUSALowy baner z odwołaniem do tej strony, dzięki czemu w zabawie weźmie udział więcej osób.

Daty nowiu w roku 2015:



20.01.2015
19.02.2015
20.03.2015
18.04.2015
18.05.2015
16.06.2015
16.07.2015
14.08.2015
13.09.2015
13.10.2015
11.11.2015
11.12.2015



Na chętne osoby czekam do 20 stycznia 2015 - linki do Waszych blogów będę uzupełniała sukcesywnie :)

1. Anek73 (mój słoiczek nie bierze udziału w konkursie)
2. Sonrisa
5. Promyk
7. Anna
8. Ula K.
12. Eda-1

76 komentarzy:

  1. A ja się zgłąszam! I idę szukać odpowiedniego słoiczka;) Ela, czyli Sonrisa http://sonrisaart.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu z wielka przyjemnością:) mimo, że nie brałam udziału w tegorocznym Tusalu ( bo nawet nie widziałam co to:)) od października zbierałam swoje niteczki, bo szkoda było mi ich wyrzucić:) Takie kolorowe kupki nieraz powstawały:) Chetnie sie przyłaczę http://rudamamaijejpasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się również bawię tylko muszę poszukać większego słoika bo w tym roku już upychałam :), zaraz sobie blogaska do obserwowanych dodam :) i mam juz pomysł na słoiczek :) Wesołych Świąt Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm od dawna zbieram nitki do słoika ale nigdy nie pomyślałam, żeby go czymś ozdobić... no i przy moim hafciarskim adhd musiałabym chyba słój od ogórków przygotować :) i pilnować żeby mi nikt tych nitek nie wyrzucił... mam czas... pomyślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez ostatnie lata też nie ozdabiałam :) Po prostu nie brałam udziału w konkursie, tylko pokazywałam co miesiąc :)

      Usuń
  5. Dziękuję za piękne życzenia - wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze słoiczkiem jeszcze pomyśle czy dołączę się do zabawy....trochę czasu jeszcze jest;)
    Chciałam natomiast życzyć Tobie Wesołych świąt Bożego Narodzenia w ciepłej rodzinnej atmosferze i spełnienia najskrytszych marzeń w nadchodzącym Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia życzę! JA przez całe życie bym nie uzbierała nawet połowy słoika:))

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest dopiero ... zabawa. W innych można brać udział lub nie, a w tej cała reszta uzytkowników/ oglądaczy blogów jest dręczona widokami słoików, aż się nie chce wchodzić na taki blog. Problemem nie jest nawet samo chwalenie się resztkami, a robienie tego w jednym terminie. Również mam słoiczek, zbieram sobie roczne resztki ale pokazuję raz do roku i w dodatu w terminie kiedy cała reszta tego nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jednak wiele osób, którym zabawa się podoba. A do wchodzenia na te blogi nikt Cię przecież siłą nie zmusza, prawda? Skoro jednak na nie wchodzisz, są w takim razie inne rzeczy, które Cię tam interesują... Skoro jednak sama zbierasz resztki i też je pokazujesz w terminie dla siebie dogodnym, nie powinnaś krytykować faktu, że robią to inni - także w terminie dla siebie dogodnym :)

      Usuń
    2. Tu pojawia się problem wyjątku od reguły. Zrobiłam tak raz i jeśli nie zrobię więcej to mamy wyjątek czyli krytykować mogę? Poza tym skąd pomysł, że zaglądam na słoikowe posty? Kolejny wyjątek, zaglądam na dwa blogi, które wiem, że oferują coś więcej od słoika.

      Usuń
  9. odpadam,zwyczajnie mi się nie chce,ale słoik na skrawki posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z Ciebie leń :P Taki sam, jak ze mnie, bo ja od dwóch lat też słoika nie ozdabiam :P

      Usuń
  10. Muszę pomyśleć o wspólnej zabawie, bo i tak zbieram resztki malin, tylko trzeba znaleźć nowy słoik. Aniu dla Ciebie i Twojej Rodziny życzę zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie do zabawy i ogromnie dziękuję za życzenia :)

      Usuń
    2. Aniu chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  11. No pewnie, że się zgłaszam. TUSAL wciąga!;)
    A tymczasem życzę ci świąt Bożego Narodzenia wypełnionych szczęściem i miłością, niosących spokój i odpoczynek w gronie najbliższych, szampańskiego Sylwestra i cudownego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zgłaszam się na nowy TUSAL, bardzo mi spodobała się ta zabawa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nie zapiszę, ale życzę wszystkim miłej zabawy. A Tobie Aniu życzę spokojnych i rodzinnych Świąt. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od TUSAL-a już się chyba uzależniłam i mimo nazwy zabawa całkiem użyteczna, bo nie walają się niteczki po całym pokoju tylko lądują w słoiku. Oczywiście dołączam do zabawy :)
    Aniu, dziękuję za życzenia. Tobie i Twoim bliskim życzę przede wszystkim zdrowia i świątecznego nastroju przez cały nadchodzący Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bawisz się z nami :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  15. No cóż... ja jak większość tutaj zbieram nitki do słoika, ale nikomu ich nie pokazywałam :) tylko domownicy się dziwią po co to robię, a ponieważ i tak to robię to przyłączę się do zabawy:)
    http://kulskowo.blogspot.com/
    A korzystając z okazji życzę wesołych, zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, a w Nowym roku mnóstwo czasu i pomysłów na nowe projekty robótkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twojej decyzji :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  16. I ja się zgłaszam ,ale dopiero po świętach jeszcze raz przeczytam regulamin ze zrozumieniem i wywiążę się z ustaleń ;-) Zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie już dołączyć Cię do naszej listy :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  17. Aniu ja również dołączę się ,zmotywowałaś mnie swoim wpisem:)
    Dziękuję i ...życzę Ci z głębi serca , miękkich płatków śniegu za oknem, ciepłych bamboszy
    przy pachnącej choince i sypiącym iskrami kominku, a także wymarzonych prezentów i spokoju w sercu!
    Szczęśliwych , rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromną radość mi sprawiłaś! Cieszę się! Dziękuję <3

      Usuń
  18. Ja nie lubię zbierać resztek włóczek. Na bieżąco częstuję nimi kosz na śmieci. Jednak życzę powodzenia wszystkim, którzy biorą udział w zabawie :)

    A Tobie Aniu składam najlepsze, najcieplejsze życzenia świąteczne, bo jesteś wyjątkowa. Niemal codziennie do Ciebie zaglądam i staram się komentować Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie "na bieżąco" to w przypadku mulin co kilka minut :P Niepotrzebna strata czasu - dlatego właśnie mamy słoiki :)

      Dziękuję ogromnie :)

      Usuń
  19. W moim przypadku,ze względu na różne ścinki,nitki i ... słoik,to chyba za mała pojemność ;) Nie wykluczam...pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :) Zawsze możesz wykorzystać jakieś większe naczynie ;)

      Usuń
  20. Już trzy razy zapisywałam się na TUSAL i ani razu nie udało mi się dopilnować wszystkich dat nowiu, aby zaprezentować słoiczek na blogu. Z drugiej strony, tak przyzwyczaiłam się do zbierania resztek mulin do słoiczka, że nie wyobrażam sobie, aby w tym roku mogło być inaczej. A niech tam, zgłaszam się do zabawy, może tym razem się uda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wyobrażam już sobie wyszywania bez zbierania nitek :) Dziękuję :)

      Usuń
  21. W tym roku odpuściłam ale w przyszłym chętnie się pobawię :)
    http://mojehaftowanki.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. wchodzę na tego posta już chyba 10 raz i się zastanawiam, zastanawiam ale ile można się zastanawiać idę szukać słoiczka, pojemniczka jeszcze nie wiem co znajdę. i biorę się do roboty. Chenie będę uczestniczyć w Twojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam siebie i mojego dopiero powstającego bloga :) http://twagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zabawa Cię zmotywowała :)

      Usuń
  24. z przyjemnością się zapisuję :) już idę poszukać słoika :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością dołączę do Was :)
    Agata http://mulinkiija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Wszystkie kobitki (mezczyzn nie zauwazylam lub mi umkneli ) jestem swiezakiem ,blog tez jeszcze krociutki (nawal pracy i obowiazkow ) ale chetnie sie przylacze do wspolnej zabawy http://garnkiemwokno.blogspot.fr/ mam nadzieje ze wytrwam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tej decyzji i życzę powodzenia :)

      Usuń
  27. Witam Wszystkie kobitki (mezczyzn nie zauwazylam lub mi umkneli ) jestem swiezakiem ,blog tez jeszcze krociutki (nawal pracy i obowiazkow ) ale chetnie sie przylacze do wspolnej zabawy http://garnkiemwokno.blogspot.fr/ mam nadzieje ze wytrwam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie dołączę bo tusal uzależnia hihi pozDrawiaM serdecznie ;)))

    http://xymciadm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Już tyle razy podchodziłam do zapisania się że zgłupiałam czy się zapisałam czy nie :) Więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wezmę udział :) Jakoś się tak przyzwyczaiłam, że już chyba nie umiem bez tego żyć :D:D
    inaa232.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością dołączę do zabawy.Muszę teraz poszukać słoiczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bawisz się z nami :)
      Mam jakiś problem z adresem Twojego bloga - pokazuje się dziwne przekierowanie... wiesz coś o tym?

      Usuń
  32. Myślałam, że trzeba przyozdobić słoiczek do 19.01, a tu niespodzianka mam jeszcze miesiąc, więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdecydowałaś się na wspólną zabawę :)

      Usuń
  33. Zapomniałam dodać adresu bloga: http://atelier-iwonki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Spóżniłam się :-( Życzę Wszystkim fantastycznej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. puk puk - czy ja mogę się spóźnić? Chciałabym brać z Wami udział:-)
    http://adrianna-pracaipasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, poprzedniej spóźnialskiej też musiałam odmówić... Zapraszam za rok :)

      Usuń
  36. Często natrafiałam na słowo TUSAL, ale dopiero tutaj zrozumiałam o co chodzi:) W przyszłym roku powinnam się załapać ( już od teraz będę zbierać niteczki - bardziej kordonki:), które zawsze wyrzucałam)
    pozdrawiam i życzę udanej zabawy, będę śledzić poczynania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)