wtorek, 8 września 2015

Véronique Enginger "La Rose" - FINAŁ!



Zafascynowana zielnikową serią Veronique Enginger rozpoczęłam w maju wyszywanie pierwszego haftu z tej serii - wybrałam różę :)




Miał to być początkowo jeden z haftów "jednonitkowych" (czyli takich, w których codziennie wyszywam jedną nitkę", jednak zaczeły się wakacje i postanowiłam przysiąść tylko przy jednym hafcie.

Dzięki temu "La Rose" została ukończona już 5 sierpnia :)



Oczywiście haft będzie jeszcze prany i porządnie prasowany przed oprawieniem (nie wiem, kiedy to nastapi...).

Trochę szczegółów:














I etapy wyszywania (zdjęcia kiepskie, bo robione komórką):














A teraz zapraszam już na 65. hafciarski wtorek!

66 komentarzy:

  1. Piękniutko. Coś jeszcze robiłaś w wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co jeszcze robiłam? Musisz sobie przelecieć moje wpisy na FB z tych dwóch miesięcy, bo blogspot nie pozwala na dodawanie takich długich komentarzy...

      Usuń
  2. Piękna róża. Mam nadzieję zobaczyć całą kolekcję u ciebie Aniu.
    Wspaniale wyszywasz i aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może kiedyś...
      I to wszystko bez tamborka ;)

      Usuń
  3. Przepiękna! Poszło szybko i teraz możesz już cieszyć oczy :D Mnie ten czerwono-brązowy pączek po prostu zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚlicNie ci wysŁa, ciekawa jestem jaką ramkę wybierzesz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudna róża!! I jak szybko skończona!! ja zaczęłam magnolię, ale hm... leży na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Udało się, bo były wakacje ;) Będziesz miała więcej wolnego, to też skończysz :)

      Usuń
  6. Witaj Aniu.
    O rany, jakie cuda. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna róża !!!
    Gratuluję ukończenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna róża! Cieszę się, że już ją skończyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca, w zbliżeniach widać równiutki krzyżyki - mam sama do czego dążyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzydzieści lat praktyki :) I dodam, że wyszywam bez tamborka ;)

      Usuń
  10. Wow, jaka piękna sesja zdjęciowa! Śliczna praca !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło cudeńko!!!! Piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft! Bardzo podobają mi się wzory z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft jest boski, taki dopracowany. Ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna:))moja ma parę widocznych błędów,ale za to jest charakterystyczna :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie też są błędy - mam nadzieję, że nie widać ich zbytnio :P

      Usuń
  15. przepiękna róża. Interesująca seria. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Przepiękny haft i przepiękny kwiat. Czy będzie kolejna część zielnika?

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna róża , dopracowana do perfekcji .

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny hafcik! Zazdoszczę cierpliwości i zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeżeli umiesz przyszyć guzik, to bez problemu wyszyłabyś tę różę - to tylko kwestia czasu :)

      Usuń
  19. Bardzo łany hafy, jak wszystkie z tej serii :) I jak starannie wyszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham róże, a Twoja jest piękna i taka pozostanie... :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna :) w ogóle ta seria jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie ci wyszło.:) Też uwielbiam tę serię, a szczególnie jestem zauroczona malinami...

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny jest ten wzór. Mam go w planach, ale na razie siedzę nad Orchideą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna róża. Serię mam w planach, ale kiedy to nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję finału! Bardzo starannie haftujesz, Aniu :)
    Ciekawa jestem jaka ramkę dobierzesz do niej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta seria nigdy nie przestanie zachwycać. Cudna róża.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny haft! I naprawdę spory. Róża jak prawdziwa :)
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)