środa, 30 września 2015

Na "cygańskiej drodze"...


Mianem "cygańskiej drogi" określa się u nas fragment ulicy Rajskiej, leżący w tzw. "lasku". Jest to stara droga z Kłodzka do Boguszyna - funkcjonowała ona jeszcze za czasów dzieciństwa mojej Mamy. Później wybudowano nową, prostą szosę, a kręta droga w lasku pozostała - prowadzi brzegiem strumyka do kilku domów w pobliżu wąwozu. 

W czasach mojego dzieciństwa było to miejsce codziennych spacerów z Babcią, także i później często tam chodziłam... 

W ostatnim tygodniu sierpnia wybrałam się z Marcinem na spacer, aby uwiecznić "cygańską drogę" na zdjęciach. Drzewa jeszcze zielone, ale klimat i zapachy już jesienne - to wynik bardzo upalnego i suchego lata... 


















A Wy dokąd chodzicie na spacery?

14 komentarzy:

  1. Aniu pięknie masz. Ja co prawda malo na spacery chodzę. Ale chyba sie zdecyduje wybrac i tez się pochwalę co tutaj mam u siebie. Bo też jest ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mało chodzę :) Ale z chęcią zobaczę, jak jest u Ciebie :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie do lasu...uspakaja myśli i duszę :)
    Cudne te Twoje okoliczności przyrody..i pięknie utrwalone:)
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękna ta Twoja jesień ;)
    Ja w tygodniu jak znajdę więcej czasu to wybieram się z psem w pola za osiedlem, niestety coraz mniej ich jest bo spółdzielnia i inni deweloperzy stawiają szeregówki i domy jednorodzinne przez to "moje" pola są coraz mniejsze i już nie takie jak kiedyś były ;(
    Na szczęście jak tylko jestem na Ziemi Lubuskiej to nie ma mowy, żeby nie pójść lub nie pojechać na rowerze do lasu ;) Nie mogę się doczekać końca tego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spacerujemy najczęściej w parku, ale najbardziej lubię w lesie :))
    Mieliście bardzo udany spacer, zdjęcia to potwierdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najczęściej spaceruję z psem, czasami z psem i rodzinką. Udajemy się albo w okolicę starego basenu, albo nad Odrę, rzadziej na Starówkę. Twoja ulica bardzo przypadła mi do gustu, bo jest wśród drzew, a ja lubię przyrodę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło nas na szczęście dużo zielonych miejsc :)

      Usuń
  6. Świetne miejsce na spacery, bardzo urokliwe :)
    Spacerujemy gdzie się da :) najbardziej jednak lubię wracać w swoje rodzinne strony, kocham las :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejsce... spaceruję najchętniej leśnymi dróżkami, niestety mam ich nie wiele, więc na spacery wybieram się poza miasteczko i chadzam wiejskimi drogami, też urokliwie wśród pól... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo, zdjęcia jak zawsze fajne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)