wtorek, 1 września 2015

KOTY. KOTY SĄ MIŁE.


"– Chciałem powiedzieć (…) że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć.
Śmierć zastanowił się przez chwilę.
KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE.

Autor: Terry Pratchett, Czarodzicielstwo, tłum. Piotr W. Cholewa" [źródło]





Dane techniczne:

biała polska kanwa 14
2 nitki muliny - własny dobór kolorów
rozmiar: ok. 30 x 30 krzyżyków
źródło wzoru: Pinterest





Haft został wykonany na wyzwanie u Hanulka :)




A ja zapraszam na 64. hafciarski wtorek :)


44 komentarze:

  1. Koty są miłe, a Twój Aniu cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi sie pomysl zawieszki przy nozyczkach! Chyba musze sama cos wykombinowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zachęcam, bo świetnie wyglądają :)

      Usuń
  3. Milutki ten Twój kotek jest rzeczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodki ten kiciuś :D Taka Mini Luna "Czarodziejki z Księżyca "

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to też jest mój ulubiony cytat z Pratchetta - oprócz piosenki o jeżu niani Ogg - ;)), a kociak jest słodziutki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kociak i ten zakręcony ogon

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawieszek i breloczków z kotami nigdy zbyt wiele:)
    Bardzo fajny kociak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna interpretacja wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kocur. Najciekawszy jest jego ogonek, który przechodzi na drugą stronę poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Twój kotek ma oczęta i jeszcze ten serduszkowy ogonek, fajniutki jest :).

    Aniu wiem, że jest taki film "Dom" ale nigdy go nie widziałam.
    Rzeczywiście smutna historia z tym wywoływaniem nazwisk :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Warto obejrzeć! Nauczyłam się dzięki niemu naszej powojennej historii...

      Usuń
  11. Piękna poduszeczka/ zawieszka. Też mam słabość do kotów, ale niestety nie mam w domu kota.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kocio :) Świetna interpretacja wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kociaczek i poduszeczka... :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten zawinięty ogonek słodki, dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna poduszeczka :)
    kotki sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super pomysł. To powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)