czwartek, 15 grudnia 2016

Karteczkowe zabawy :)


Na początek prezentacja grudniowych kartek, wykonanych w ramach zabawy"Kartki przez cały rok". Oto one:



Wytycznymi na grudzień były: 



1. Osoby które nie zrobiły wszystkich kartek robią kartki wg wytycznych z miesiąca w którym nie brały udziału w zabawie.
2. Natomiast osoby, które wykonały wszystkie kartki wybierają sobie jeden miesiąc, który im najbardziej pasował i robią wg niego grudniowe kartki.

A ja oczywiście zrobiłam po swojemu... zależało mi, aby zrobić trzy kartki z okazji Bożego Narodzenia, więc wybrałam: renifera (wrzesień), świecę (sierpień) i choinkę (styczeń)...

Ciężko mi było sfotografować wszystkie prace - część z nich już gdzieś powędrowała, mogę pokazać jedynie zdjęcie pudełka, w którym przechowuję robione co miesiąc kartki (każda w ochronnej torebeczce) + zbiór bożonarodzeniowych, które w tym roku wysyłam (22 sztuki ze zrobionych ogółem w 2016 roku 31 na Boże Narodzenie... wielkanocnych jest chyba 15):





A oto prezentacja pojedynczych prac:





Czas na prezentację listopadowej karteczki w zabawie u Uli :)




Wytyczną na ten miesiąc były: minimum trzy wytyczne z poprzednich miesięcy na jednej kartce...

Wybrałam: 

styczeń - czerwony (nos renifera)
czerwiec - gwiazdka (na bazie kartki)
lipiec - aniołek (na bazie kartki)
wrzesień - śnieżynka (na bazie kartki)




Z ostatniego wyzwania zrezygnowałam - kartki mam już zrobione (i wysłane), innej pracy nie planuję na razie robić, ciężko też byłoby z jej prezentacją, gdyż od stycznia mój blog będzie wyglądał inaczej...

Nie martwię się tym jednak zbytnio - w końcu świat się od tego nie zawali :)


32 komentarze:

  1. Pięknie! Jak widzę uzbierała się spora kolekcja karteczek :) Karteczka w kolorze piernika - super! Aż się ma wrażenie, pachnie nawet pierniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dziękuję za udział w mojej zabawie i przygotowane grudniowe karteczki . Fajne są wszystkie , kojarzą się z pierniczkami :-)
    Pudełeczko z kartkami wygląda imponująco a i zestaw kartek na stole prezentuje się znakomicie.
    Świetna tez kartka pierniczkowa dla Uli.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodkie pierniczkowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne !!! Najbardziej podoba mi się z choineczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jesteś niesamowita!!!Przepiękne kartki stworzyłaś!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Ogromnie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierniczę - kartki takie śliczne, że aż apetyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki :) Pierniczkowa naj, naj :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki :) Wspaniała kolekcja powstała przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne karteczki, ale te ciasteczkowe zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super piernikowe kartki :))
    Bardzo mi się podobają :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, pierniczkowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze kartki ,w piernikowej kolorystyce ( uwielbiam ):-))) Wszelkiej pomyślności ,mnóstwa pięknych prac w nadchodzącym 2017 roku :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)