wtorek, 27 grudnia 2016

Hafciarskie podsumowanie roku 2016 :)



Tegoroczne plany hafciarskie były bardzo ambitne - realizacja ich nie przedstawiała się już tak wspaniale... a wszystko przez całkowitą zmianę priorytetów - cała druga połowa roku zdominowana została przez scrapowe pudełeczka z życzeniami (od czerwca zrobiłam ich ponad 40!). Hafty zeszły na dalszy plan...

Coś jednak udało się zrealizować :)

Tak wyglądał mój hafciarski planer - pogrubione elementy to te, które udało się zrobić:


A teraz pora na zdjęcia wykonanych w 2016 roku prac:

UFO DOMKI + PODUSZKA :)





UFO SAMPLER



UFO ROZETKI (ramka)


PERMINKI - SAMOCHODZIK




PARYŻANKA






MAŁE PRACE
















Zapraszam także na: 

Książkowe podsumowanie roku 2016 :) - 24.12.2016
Naparstkowe podsumowanie roku 2016 :) - 25.12.2016
Zwierzęce podsumowanie roku 2016 :) - 26.12.2016
Podróżnicze podsumowanie roku 2016 :) - 28.12.2016
Scrapowe podsumowanie roku 2016 :) - 29.12.2016
Filmowe podsumowanie roku 2016 :) - 30.12.2016



27 komentarzy:

  1. To był piękny hafciarski rok !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super postępy, mnie tylko trochę tęskno do Haldira ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może i Haldir doczeka się ukończenia w tym roku :)

      Usuń
  3. Piękne prace. Gratuluję Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te Twoje hafty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona czerwoną poduchą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bonitos trabajo me encanta el misterio
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace. Zachwyciła mnie poduszka i obrazki z czerwonym samochodzikiem. A pozostałe planowane rzeczy - "Co się odwlecze to nie uciecze" :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne hafty i te gotowe i w trakcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafty piękne. Tak to już jest że chcielibyśmy zrobić wszystko i jeszcze więcej ale niestety wciąż brakuje nam czasu... Myślę że dużo zrobiłaś - w sensie haftowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze jednak czuję niedosyt, że mogłabym więcej :)

      Usuń
  10. Wspaniałe hafty, okładki są super i.....wszystkie są świetne:-)
    Bardzo dziękuję za życzenia, ze świątecznymi się spóźniłam, ale ślę życzenia Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i spełnienia marzeń w nadchodzącym roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe hafty. Świąteczna poduszka to dla mnie numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne hafty! Sampler i domki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak duzo xxx Paryzanka przepiekna. Tez mam ja w planach na nastepne .chyba lata


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)