sobota, 26 września 2015

Lubicie się bać? - 1


Dziś trochę postraszę... ale na wesoło :)

Filmy, które chciałabym polecić, są bardziej parodiami horroru, niż horrorami. Niby straszą, niby z ekranu tryskają fontanny krwi, ale twórcy puszczają do widza oko i wiemy, że bać się nie trzeba, podglądamy przez palce, a krew to naprawdę tylko farba... a gdy dodamy do tego sympatycznych bohaterów, otrzymamy cudowną serię :)

Mówię o cyklu "Krzyk" ("Scream"), który ogladałam wiele razy i gorąco polecam nawet osobom, które za horrorami nie przepadają. Filmy te bowiem odsłonią nam przede wszystkim schemat kręcenia takiego typu obrazów, zabawią poszukiwaniem zabójcy i mocno zaskoczą zakończeniem :)

Warto zobaczyć!


















20 komentarzy:

  1. Oglądałam , dobrze się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy za horrorami nie przepadałam, nawet jeśli tak, jak piszesz są to parodie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat seria tych filmów nie przemawia do mnie wcale :( pierwszy z tej serii dawno temu zaczęłam oglądać, ale nie dałam rady dotrwać do końca, do reszty nawet nie podchodzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je uwielbiam! Są fantastyczne! Każdy widziałam minimum 5 razy :)

      Usuń
  4. Obejrzałam kiedyś jedną część tej serii. Przyznam, że czarny humor mnie bawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem lubię.
    Polecam "Dom w środku lasu".

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam, można się pośmiać. Ja jednak wolę te prawdziwe horrory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A ja wolę takie niż np. te ogłupiające seriale.

      Usuń
  8. Ja horrorów nie oglądam, ale parodie czasem lukne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj bywają horrory na których można się pośmiać, to prawda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)