piątek, 11 listopada 2016

Dla miłośnika wiatraków :)


Ależ jestem spóźniona... prezentowane dziś pudełeczko robiłam na samym początku września! Tyle mam jednak rzeczy do pokazania, że mi się na blogu nie mieszczą ;)



Przyznam się szczerze, że jeszcze w tak ekspresowym tempie nie robiłam pudełka! Decyzja o sobotnim wrześniowym wyjeździe zapadła błyskawicznie, ekspresowe drukowanie już po siedemnastej w piątek, a potem już totalny sprint w pracowni, aby zdążyć złapać jeszcze trochę słońca wieczornego do zdjęć... udało się na ostatnią chwilę i w sobotni ranek pudełeczko pojechało do Osiecznej - do największego miłośnika wiatraków w Polsce :) Podobało się :)

Takie lub podobne pudełko możesz u mnie zamówić z dowolnej okazji (ślub, urodziny, spotkanie po latach...) - kontakt: ak.anek@wp.pl

Chcesz zobaczyć inne pudełeczka? 
Zapraszam na stronę PUDEŁECZKA PEŁNE SZCZĘŚCIA :)

















19 komentarzy:

  1. Przepiękne pudełko! i ten haftowany wiatrak! super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudo, w sam raz dla mnie :). Muszę pomyśleć po NR nad zamówieniem takiego cudeńka.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest miłośnik wiatraków jest i wiatrak, świetna kompozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem w pośpiechu powstają piękne pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten haftowany wiatrak skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pudełeczko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko śliczne i jeszcze wiatraki i hafcik... nic dodać nic ująć... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)