wtorek, 29 listopada 2016

Poduszka z domkami - finał :)




Haft z domkami zaczęłam wykonywać w ramach SAL-u... nie skończyłam go oczywiście w terminie (co nie przejęło mnie tak bardzo, gdyż sama organizatorka nie zrobiła tego aż do tej pory :P ). 

Stał się UFO-kiem, którego postanowiłam skończyć w tym roku... Aby nie trafił do pudła - jak większość moich haftów - wymyśliłam poduszkę. 

Ponieważ jednak umiejętność szycia nie pozwoliła mi na samodzielne zrealizowanie tego planu, musiałam znaleźć osobę, która to potrafi :) Osobą taką jest moja Ciocia Jadzi z Gdyni. 

Musiałam zatem mocno powalczyć z ukończeniem haftu do jej przyjazdu w lipcu. Udało się! 

W dzień moich imienin odbyło się wielkie szycie, a po kilku godzinach mogłam cieszyć się nową poduszką świąteczną :) 

Będzie świetną dekoracją podczas tegorocznych Świąt :)













52 komentarze:

  1. Będzie dopełniać świąteczną dekorację. Świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita! W czerwieni idealna na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zdolna jest twoja ciocia. Poduszka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszła ta poduszka, a domki fajnie się wyglądają na tej czerwieni:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia UFO-ka. Poduszka wygląda fantastycznie, piękna zimowo-świąteczna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na zrobienie z tego haftu poduszki. A sam wzór prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo dla Ciebie i dla Cioci Jadzi !!! Piękny haft, piękna poduszka , aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wowww!!!! Aniu,dech mi zaparło:)Niesamowite:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! No i czerwona kanwa dużo zyskała w tej formie ;) Będzie wspaniała ozdoba świąteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft i dzięki temu masz cudowną poduszkę na Święta! Brawa dla Cioci za nieocenioną pomoc! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna poduszka wyszła.
    Wspaniale wygląda ten haft na czerwonej kanwie, a ja wybrałam granatową, bo obawiałam się, że te czerwone dachy zginą na czerwonym tle.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też obawiałam się, że niektóre elementy nie będą widoczne, więc często zmieniałam kolory z oryginału na własne :)

      Usuń
  12. Bonito cojín con los motivos navideños
    Besos y buena semana

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale suuuper! I ekstra, że taka długa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Poducha świetna! Nie ma to jak współpraca rodzinna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny pomysł, cudowne wykonanie :) super pomysł na element świątecznych dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna podusia. Ja też nie umiem uszyć poduszki... jeszcze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna poducha! Widziałam ją już na Fb i jestem pod ogromnym wrażeniem. Przede wszystkim nie zdawałam sobie sprawy, że te domki są takie duże. Jak zamieszczałaś zdjęcia z postępu prac myślałam, że są mniejsze. Brawa dla Ciebie za haft i dla Cioci za efekt końcowy! Zdecydowanie WoW!

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo dla Ciebie, brawo dla Cioci. Poducha śliczna a i święta zapowiadają się milutko... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że skończyłaś ten haft! Wyszła boska poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdolna ciocia to skarb, a poduszka jest obłędna

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow rewelacja! Podusia wyszła wspaniała! A organizatorka wstydzi się że jeszcze nie skończyła ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale chyba skończy? ;)

      Usuń
    2. Wczoraj doszła brakjąca mulina,więc znów ruszam z robotą.

      Usuń
    3. Wspaniale! Będę kibicowała!

      Usuń

Dziękuję za Twoje słowa :)