wtorek, 15 listopada 2016

WIP-y - postępy w pracach - 11/12/2016


Nadal niewiele mam do pokazania... poza pracą czas pochłania mi głównie scrapbooking i tworzenie kolejnych pudełeczek 

- przy okazji zapraszam do polubienia strony PUDEŁECZKA PEŁNE SZCZĘŚCIA i do składania zamówień :)

Hafciarsko dzieje się mało - ostatnie dni upłynęły mi na przygotowaniu upominku dla znajomej osoby (na zdjęciu jeszcze przed prasowaniem - fotografowałam na szybko komórką)...



Pojawiło się też trochę krzyżyków na moich malwach - postawiłam sobie za cel skończenie ich w tym roku. A od stycznia planuję przeorganizowanie moich hafciarskich projektów ;)


Tak było ostatnio:



Na kolejne postępy w bieżących haftach zapraszam w grudniu :)


27 komentarzy:

  1. Ciekawam bardzo tego nowego systemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malwy wyglądają świetnie i dużo do końca nie zostało:-) Bardzo ładna jest ta okładka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malwy pięknie rosną:) Ciekawa jestem Twojego nowego systemu, bo sama muszę coś zmienić u siebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hermoso trabajo tiene que estar precioso terminado
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Malwy wyglądają coraz piękniej i na pewno skończysz je wyszywać, jak nie w tym roku to w przyszłym, ale warto :)
    Pudełeczka, które tworzysz są cudne
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać postępy i trzymam kciuki by plan został zrealizowany :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Malwy mnie powaliły-cudne już są:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Twoje okładki na kalendarze, proste a zarazem eleganckie. Malwy prawie skończone, a tej nowej organizacji pracy również jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No na malwach nie wiele już zostało wierze że uda się je skończyć w zamierzonym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu coraz bliżej końca, życzę CI wytrwałości i aby udało Ci się go skończyć w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh, taka okładka na notatnik - marzenie :)
    Malwy zapowiadają się bardzo obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Malwy ciągle mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Postęp w malwach widoczny i wierzę że skończysz je tak jak zaplanowalaś. Co do systemu pracy to też jestem ciekawa co wymyslisz- mój system prawie się sprawdza ale może zainspirujesz mnie do ulepszenia obecnego sposobu pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję zmiany - zarówno w sposobie wyszywania, jak i całym blogu... to będzie ogromna rewolucja :) Nie wiem, czy się sprawdzi... ale warto spróbować :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje słowa :)