wtorek, 22 listopada 2016

Lepiej późno niż wcale! :P


Niektórzy pewnie wieszają już bombki na choinę, a ja jeszcze z dynią... ale listopad nadal trwa, więc jesienne klimaty wskazane :)

Nie mam zbyt wielu haftowanych prac halloweenowych, chociaż bardzo lubię to święto, dlatego w tym roku postanowiłam zrobić sobie malutką zawieszkę do nożyczek. Wzorek otrzymałam dzięki uprzejmości Gosi i... 1 listopada, czyli "trochę" po czasie, przystąpiłam do działania :)




Cała praca zajęła mi kilka godzin, z efektu jestem bardzo zadowolona :)





A na koniec - nasze tegoroczne dyniowe dekoracje :)








20 komentarzy:

  1. Nie lubię i nie uznaję halloween, zwłaszcza jako święta.
    Dynię bardzo lubię i do dekoracji, i w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święto jest bardzo sympatyczne - zupełnie nie rozumiem, dlaczego u nas się je tak demonizuje... Dynię lubię wyłącznie jako dekorację, potrawy z niej są dla mnie kompletnie "niezjadliwe"...

      Usuń
  2. Zawieszka bardzo mi się podoba ale tego święta niestety nie lubię:((((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta nie uznaję ale dekoracje bardzo przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kocie dynie :)Zawieszka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zawieszka, a kocie dynie są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, zauroczyła mnie kocia dynia - nie widziałam takiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonana własnoręcznie przez mojego Marcina :)

      Usuń
  7. Fajne, przydatne maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszło. A Twoje dyńki kotki jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tam że po czasie, ważne że cieszy. Zawieszka super, a dyniowe dekoracje fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)