niedziela, 15 listopada 2015

"Najlepiej jest tam, gdzie nas nie ma..."



"Polubić miejsca, w których przebywamy. To nie będzie łatwe, bo zawsze zazdrościmy innym ich miejsc i rzeczy, myślimy, że najpiękniej i najlepiej jest tam, gdzie nas nie ma. Nasz brzeg rzeki wydaje się zawsze brzydki i jałowy, a ten drugi, nieznany, kryje w sobie najwspanialsze niespodzianki. Tymczasem może być na odwrót. Dobrze i pięknie jest tu, gdzie jesteśmy, ale nie umiemy tego dostrzec, docenić ani polubić, bo coś gna nas tam, gdzie nas nie ma."

Dorota Terakowska, Ono

Ale czasem marzę o innych miejscach...














Zdjęcia z sieci.


16 komentarzy:

  1. Każdy czasem marzy o innych miejscach. Mnie fascynuje Anglia- jej krajobrazy, architektura, bardzo mi się tam podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! Anglia jest bardzo klimatyczna! A Irlandia!? Marzenie!
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Popieram.......
    Cto tak nam sie wydaje, ze gdzie nas nie ma jest lepiej...... Potem sie okazuje, ze wcale nie...
    Ja tez marze o podobnych miejscach co Ty :) te domy strzechą kryte cos wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie dobrze, ale najlepiej w domu. Przebywać gdzie indziej lubię tylko na chwilę. Kocham miejsce, w którym mieszkam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :) A najpiękniejszym momentem każdej podróży jest chwila powrotu do domu :)

      Usuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest cudne.
    Lubię takie wiejskie chatki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiejskie chatki emanują niesamowitym ciepłem i niepowtarzalnym urokiem. Nie sposób przejść obok nich obojętnie.

      Usuń
    2. Uwielbiam takie chatki!

      Usuń
  5. Pierwsz zdjęcie już u Ciebie widziałam i się w nim wtedy zakochałam. Drugie jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś w tym jest, że nas ciągnie w inne miejsca i krajobrazy a po kilku dniach stwierdzamy, że wszędzie dobrze ale w domu najlepiej a po powrocie znów gdzieś nas ciągnie w świat... Pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie chatki, krajobrazy wzbudzają tęsknotę jakąś w duszy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)