sobota, 23 kwietnia 2016

O wampirach… filmowo :) - 5



Po raz kolejny skończyłam oglądać pięć sezonów serialu "Angel" :) Oglądam go głównie dla Spike'a, który pojawia się w ostatnim sezonie ;) Samego Angela nie lubię... 

"Anioł ciemności (ang. Angel) – amerykański serial telewizyjny, nadawany przez stację WB Television Network. W Polsce serial wyemitował kanał TV 4. Powstało pięć sezonów Anioła ciemności, łącznie sto dziesięć odcinków, każdy trwający ok. 45 minut. Projekt jest spin-offem (projektem pobocznym) serialu Buffy: Postrach wampirów.

Główną rolę powierzono Davidowi Boreanazowi.

Serial kontynuuje przygody znanego z Buffy: Postrach wampirów wampira Angela, seryjnego mordercy, którego dusza została przywrócona mu przez Cyganów jako kara za morderstwo jednego z nich. Od tego momentu minęło wiele lat, teraz próbuje naprawić swe błędy pomagając ludziom jako prywatny detektyw zajmujący się sprawami paranormalnymi. W prowadzeniu agencji pomaga mu w tym Doyle - półdemon mający wizje, Cordelia - znajoma z Sunnydale oraz łowca demonów Wesley." [źródło]







A dla osób, które piszą mi, że nie lubią filmów o wampirach, na poniższych zdjęciach prezentuję argumenty, które nigdy nie pozwolą mi Was zrozumieć... ;)











6 komentarzy:

  1. I tak nie lubię filmów o wampirach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i bez tych argumentów lubię takie filmy i seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię wszelkie szajse-fixe (tak u mnie określa się takie filmy ;-))) )Oglądałam ostatnio i polecam serial "Pod osłoną nocy " -detektyw wampir też pomaga w ramach odkupienia :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)