wtorek, 11 października 2016

Walka z UFO-kami 10/12/2016 - sampler Elite N. 3 - FINAŁ! :)


Moi dwaj pomocnicy sprawili się nadzwyczaj dobrze :)




Tylko dzięki nim mogę Wam dziś pokazać coś, co moi znajomi na FB widzieli już w lipcu ;) Tak, tak - to już wtedy skończyłam pracę nad moim drugim tegorocznym UFO-kiem, czyli samplerem "Elite N. 3" z czasopisma MANI DI FATA :) 

Na blogu pokazuję dopiero dziś, ponieważ mam jak zwykle zbyt dużo rzeczy do zaprezentowania, a za mało miejsca... że o 40 notkach napisanych "na zaś" nie wspomnę ;)






Pora jednak na prezentację - tym razem bez prasowania i oprawy, ponieważ na haft całkowicie nie mam pomysłu i na razie powędruje do pudła :)




56 komentarzy:

  1. Gratuluję finału, haft super:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft, jak zwykle,jet świetny. Widziałabym go w kuchni na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na mojej ścianie w kuchni już nie ma miejsca ;)

      Usuń
  3. Co byśmy zrobiły bez tych naszych pomocników?
    Haft śliczny, chyba rzeczywiście na ścianę w kuchni.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej piękny haft! na pewno zasługuje na wyeksponowanie! wczoraj wyciągnęłam tez krzyżyki bo dzieci mnie prosiły- no i zamiast ja wyszywać oni wyszywali cyferki :) notki na zaś też znam - ale mam tylko 8 ;) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jak widzę sporych rozmiarów:))i w pięknej kolorystyce:)))nie szkoda Ci takiej pięknej pracy do szuflady????świat ma ją oglądać,a nie szuflada!!!w listopadzie jest w Ustroniu spotkanie twórczo zakręconych połączone z wystawą prac w różnych technikach ale zawsze najwięcej krzyżyków:))Myślę,że pięknie by się na takiej wystawie prezentował:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tam trochę za daleko - a zdrowie i zwierzęta nie pozwalają mi wyjechać na dłużej niż 1 dzień.

      Usuń
  6. Ciekawy haft, fajna kolorystyka. Aniu zdecydowanie nie do pudła. Zasługuje by go pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny hafcik. Mam nadzieję, że jedna z tych 40 notek dotyczy Haldira ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały haft.Szkoda go do szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda ten haft. Przypomina makatki, które kiedyś wieszano na ścianach w kuchni. Może i Ty Aniu znajdziesz dla niego takie zastosowanie. Szkoda by leżał w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Który to już w tym roku??

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten sampler! Gratuluję ukończenia pracy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Dobrze, że go skończyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny jest ten sampler :-) Gratuluję ukończenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że do pudełka - to był mój ulubiony UFOk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nad nim pomyślę, ale na ścianach naprawdę już nie mam miejsca :)

      Usuń
  15. Super! Ale do pudła? No co ty! SZkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem, że szkoda, ale miejsca na ścianach brak :)

      Usuń
  16. Śliczny haft, sporo pracy kosztował! Gratuluję skończenia UFOka, bo nic tak nie cieszy i nie napędza do dalszego wyszywania jak właśnie ukończony haft :)
    Takich pomocników to ja rozumiem - wczoraj szydełkowałam z kotem na kolanach ;-)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym nie pakowała do pudła. Oprawiłabym ładnie i powiesiła w kuchni lub w pracowni. Śliczny jest i gratuluję jego ukończenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I w kuchni i w pracowni ściany pełne! Chyba Wam je kiedyś pokażę...

      Usuń
  18. śliczny sampler, faktycznie szkoda go do pudła :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło cudownie-szkoda, że powedruje do szuflady-mam nadzieje, że szybko znajdziesz na niego pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jest ten sampler!!!!!!Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)