czwartek, 20 października 2016

Karteczkowe zabawy :)


Na początek prezentacja październikowych kartek, wykonanych w ramach zabawy"Kartki przez cały rok". Oto one:



Wytycznymi na październik były: 
kartka wg mapki, ozdobna ramka i skarpeta świąteczna :)



I jeszcze prezentacja pojedynczych prac:





Czas na prezentację październikowej karteczki w zabawie u Uli :)




Wytyczną na ten miesiąc była: gwiazda betlejemska :)



Oto moja interpretacja :)



Pora na prezentację pracy w kolejnej scrapowej zabawie, w której biorę udział :)




Siódme wyzwanie to część ciała + cytat :)



Oto moja interpretacja:



Na kolejną porcję kartek zapraszam w listopadzie :)


42 komentarze:

  1. Aniu cieszę się że znowu jesteś w mojej zabawie. Bardzo fajne kartki zrobiłaś. Z mapką tez poradziłaś sobie doskonale. Wpadła mi w oko ta ozdobna tekturkowa rameczka ze śnieżynkami jest śliczna. Oczywiście z wielka radością zaliczam wszystkie karteczki.
    Pozostałe zabawy widzę też ogarnęłaś koncertowo zwłaszcza części ciała od Hubki
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza z prezentowanych kartka z guzikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne karteczki, szczególnie ta z ramką bardzo m sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki. Mi szczególnie podoba się druga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Aniu :) rewelacyjne interpretacje wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki śliczne! Bardzo podoba mi się pomysłowa interpretacja na wyzwanie u Uli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spojrzałem na kolaż dla Ani i się zachwyciłam, pozostałymi dzień też, a interpretacja wyytycznych Uli świetna. Zapraszam jutro do mnie - będą kartki na zabawę u Ani.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki :* Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne karteczki, aż czuć świateczny klimat :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne karteczki, genialne pomysły na wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, sprytnie wszystkie wytyczne pod Święta podciągnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i niezwykle eleganckie! Wszystkie ogromnie mi sie podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przygotowałaś super karteczki:) a pomysł z dużym czerwonym guzikiem rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)