czwartek, 5 maja 2016

Wiosenne porządki ;)


Wiosna to czas, kiedy wracam do swojej pracowni opuszczonej w listopadzie... Znajduje się ona poza domem, ogrzewana jest piecykiem gazowym i dmuchawą elektryczną, więc zimowe mrozy uniemożliwiają nie tylko pracę, ale często nawet przebywanie w niej... Wiosną wracam! Oczywiście konieczne jest wtedy gruntowne sprzątanie ;) Tym razem postanowiłam pozbyć się rzeczy zalegających w przepaścistym wnętrzu kredensu od samego początku... 

Tak było:
















Po dwóch dniach wyrzuciliśmy 4 worki o pojemności 250 litrów każdy!

Teraz jest tak:


















Widać efekt wiosennych porządków? ;)
Teraz przede mną miłe scrapowe chwile i uzupełnianie od stycznia mojego PL :)

34 komentarze:

  1. Super, że masz takie miejsce, gdzie wszystko jest pod ręką i nie trzeba się martwić, że coś się wala po kątach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo szczęśliwa, że je mam :)

      Usuń
  2. Każdy artysta potrzebuje miejsca na swoją pasję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile bym dała za taką pracownię. Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje ogromne marzenie :)

      Usuń
  4. Witaj kochana po takiej petardzie nic mi nie pozostało tylko zabrać sie u siebie za porządki :)) Gratuluje pracowni i serdecznie pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! Ciekawa jestem Twoich porządków ;) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Pracownia piękna wysprząta, teraz nic tylko scrapować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś co robić, Kochana :-) Ale taki nieład artystyczny też coś w sobie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie był nieład artystyczny, ale zwyczajny syf :P

      Usuń
  7. Napracowałaś się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie Marcin ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Widać, widać:) Czekam na efekty scrapowania. Ja też mam zaległości w moim PL i intensywnie myślę o ich nadrobieniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty już za tydzień :0
      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Oj napracowałaś się bardzo:)Ale efekt piorunujący:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej Marcin :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Zainspirowałaś mnie do zrobienia do zrobienia porządku w swoich rzeczach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że widać! Zazdroszczę takiego wspaniałego warsztatu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ robótkowy raj! Pięknie wysprzątane :) Bardzo podobają mi się także mebelki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kredens przedwojenny, po Babci - odnowiony przez Marcina :)

      Usuń
  13. Czasami trzeba zrobić porządki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna pracownia, nic tylko pozazdrościć, praca warta zachodu! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)