sobota, 9 lipca 2016

Katarzyna Enerlich "Prowincja pełna smaków"




"W książce Prowincja pełna smaków Katarzyna Enerlich prowadzi nas drogami i bezdrożami polskiej prowincji, proponując skosztować jej smaków. Pisze o ludziach i spotkaniach, które choć przypadkowe, okazują się zawsze znaczące. Snuje opowieść pełną smaków, zapachów i barw. Opisuje naszą polską prowincję pięknymi słowami: Moja prowincja pełna marzeń, gwiazd i słońca… Miejsce na ziemi, w którym mogę robić rzeczy ważne dla mnie i żyć w zgodzie z zegarem natury. Żyję tu i teraz i chcę być szczęśliwa. Lubię swoją wiejską samotność. W samotności tworzy się bowiem rzeczy piękne. Od paru tygodni zamykam się więc wieczorami w swoim drewnianym domu i piszę powieść, w której znajdzie się miejsce na miłość, czułość, modlitwę dotyku." [źródło]

Chyba najmniej ciekawa jak dla mnie część z tych przeczytanych do tej pory - zbyt wiele przepisów ;)


3 komentarze:

  1. Już sam tytuł mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie tu u Ciebie Kochana !!! Uwielbiam tu zaglądać , serce się raduje a oczy zachwycają sie bez końca !!! A to zaskoczysz dobra ksiazką , a to maleństw kolekcją , a na koniec te cudowne podróże ! I dy juz myślę że nic mnie nie zaskoczy to pokarzesz jak masz zdolne łapki !!! Aniulka najlepszego dla Ciebie !!!Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownego weekendu !!! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)