sobota, 19 marca 2016

O wampirach… filmowo :) - 3


Dziś kolejna porcja filmów o tematyce wampirycznej, które oglądamy wspólnie z Marcinem :) 

Nie wszystkie są warte poświęconego czasu - najbardziej polecam oczywiście "Wywiad z wampirem", który oglądałam już wiele razy i za każdym razem jest wspaniały. 


Na drugim miejscu plasuje się "Bram Stoker's Dracula" - bardzo tradycyjna ekranizacja legendy ze wspaniałą obsadą aktorską. 


"Blade" - podobno dobry, wcale mnie nie zachwycił - zrezygnowaliśmy z oglądania następnych części. 


"Straconych chłopców" nie polecam - kiepski. Podobno też są kolejne części, ale myślę, że nawet tej pierwszej nie warto oglądać...




10 komentarzy:

  1. Blade'a oglądałam już bardzo, bardzo dawno temu :) Byłam zakochana! (słabość mam do Wesleya)Uwielbiam ten film. Pierwsza część zdecydowanie najlepsza.
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro pierwsza część najlepsza, to cieszę się, że nie zaczęłam oglądać kolejnych ;)

      Usuń
  2. Wywiadu i Blade'a nie oglądałam, natomiast Straceni chłopcy podobali mi się ze względu na Kiefera - czytałam, że jego wygląd był inspiracją w tworzeniu postaci Spike'a w Buffy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie powiedzieć, że bardzo daleko mu do Spike'a...
      To można nie oglądać "Wywiadu z wampirem"?

      Usuń
  3. Wywiad z wampirem widziałam już tyle razy, że sama nawet nie wiem ile dokładnie :P Blade`a uwielbiam-ale tylko dwie pierwsze części bo trzecia jest moim zdaniem zrobiona na siłę...każdemu według gustu, a o gustach ponoć się nie dyskutuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tematu "wampiry", ale Wywiad z wampirem,to film który obejrzałam kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię filmów o wampirach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)