czwartek, 16 lipca 2015

"Zdobyłem se pawich piór..."




Miałeś, chamie, złoty róg

słowa: Stanisław Wyspiański




Zdobyłem se pawich piór, 
nastroiłem pawich piór, 
pawie pióra ładne, 
pawie pióra kradne, 
postawie se pański dwór!




Zdobęde se pański dwór, 
wywleke se złoty wór; 
złoty dwór wysypie 
ludziskom przed ślipie; 
nakupie se pawich piór!




Miałeś, chamie, złoty róg, 
miałeś, chamie, czapkę z piór: 
czapkę wicher niesie, 
róg huka po lesie, 
ostał ci się ino sznur..." [źródło]




Pawia fotografowałam podczas wizyty w Łącznej (ZOO-Farma) 9 maja 2015 roku.

LO powstało podczas majowego scrapowania z Agnieszką do tej mapki:




21 komentarzy:

  1. Podoba mi się połączenie materiałów. Kolejny "scrapek" do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu.
    Nie znam się na scrapkowej sztuce, ale pawie mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne LO :) cytat rewelacyjnie pasuje do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po nosemu to bedzie tak: Miołeś chamie copke s piór łostoł ci sie jeno snur ;) Powie pióra so piekne! ;) I Twoja kortka takoż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym zdjęciom dużo nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pawie są bardzo fotogeniczne :) Mają tak piękne pióra, że można powiedzieć, iż to siódmy cud świata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)