wtorek, 13 września 2016

Walka z UFO-kami 9/12/2016


Tegoroczne wakacje mocno sprzyjały hafciarskiej produktywności :) Nie przeszkodziła temu nawet dwutygodniowa wizyta gości z Gdyni i związane z nią zwiedzanie... myślę, że ten czas był nawet jeszcze intensywniej wykorzystany :) 

Oto dowody - UFO-kowy sampler... o ten:



... zyskał kolejny kawałek:







A Ciocia Jadzia uszyła mi ogromną poduszkę z UFO-kiem domowym... dziś tylko mała zajawka - pełna prezentacja we właściwym czasie... czyli w grudniu ;)





22 komentarze:

  1. O! jak mało ci zostało do końca!!
    Jaki duży ten świąteczny haft! Na pewno będzie śliczna poduszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft skończony w lipcu ;) Podobnie, jak poduszka :) :) :)

      Usuń
  2. Haft będzie przepiękny. Czekam z niecierpliwością na finał.
    Fajnie mieć taką ciocię - krawcową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOoo strasznie mnie zaciekawiła to duża poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Temu samplerowi kibicuję najbardziej!
    Już się nie mogę doczekać tej poduszki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze troszkę i będziesz się nam chwaliła ukończonym haftem :) Poducha będzie genialna ja już to widzę :) PS. Masz kapitalny kubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę, to się nim chwalę już od lipca ;)
      A kubek dostałam w prezencie! :) :):)

      Usuń
  7. Wow Aniu jestem oczarowana!! Będzie cudo!!! Trzymam kciuki i sercem z Tobą ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na finał! Super! No i jestem ciekawa prezentacji poduszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł z tą wielką poduchą, lubię te różne dekoracje wyciągane tylko w święta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)