niedziela, 21 września 2014

Znowu scrapowo :)


Pisałam kilka dni temu o tym, że na sam koniec wakacji udało mi się odwiedzić scrapową pracownię :)

Powodem była zakładkowa wymianka, w której wzięłam udział :)




Oczywiście gapa ze mnie straszna :( 
Aby nie stracić zapału, najpierw zrobiłam zakładki, potem się na wymiankę zapisałam, a na samym końcu... doczytałam, jaki te zakładki mają mieć wymiar!

Moje są oczywiście o 5 cm dłuższe od wymaganych :(
Mam nadzieję, że pozostałe uczestniczki mnie nie zabiją...

Moje zakładki oczywiście w kurzych klimatach :) Wykorzystałam piórka naszej Apolonii (której niestety już z nami nie ma...), a także kurzą pieczątkę, zakupioną w sierpniu w Broumovie.







Efekt końcowy prezentuje się następująco:







25 komentarzy:

  1. A co się stało z Apolonią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w sierpniu Marcin znalazł ją martwą w kurniku :( Była już starą kurką...

      Usuń
    2. U nas była prawie 3 lata, nie wiem, jak długo u poprzedniego właściciela.

      Usuń
  2. Świetne zakładki! jak coś, to mnie rozmiar o 5 cm. dłuższy nie przeszkadza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Żeby tylko innym to nie przeszkadzało :P

      Usuń
  3. Jakie ładne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Obejrzałam z zainteresowaniem. Chylę czoła...Nie znam się na tego typu zabawach - ale czy ważny jest wymiar? Najważniejszy efekt. [Przynajmniej dla mnie]. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są Twoje podkładki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurza twarz - przepiękne zakładki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, jakie fajne zakładki zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki kurowo fajne ale to się trzeba było jeszcze pochwalić tymi do się je doatało jeśli się dostwało oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zostały rozesłane do uczestniczek.

      Usuń
  9. te zakłądki są tak urocze takie inne z kurami noż cudo -w fajnej wymiance braałąś udział - na scrapach się nie znam ale podziwiam - ja ci Aniu buziaki ślę wielgachne - Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie pomysłowe, śliczne piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rozbroiły mnie totalnie! ;-) zachwyt wyrazalam juz na fejsie, ale z przyjemnoscia sie dubluje! cudne! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa :)